Nowa grupa?

Autor: Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 13:54:57 MET DST

Czesc!

Moze to nie jest wlasciwa lista, ale sporo osob z niej korzysta, wiec
wiecej mozliwosci uzyskania odpowiedzi...

Mam male pytanko: Co sadzicie o utworzeniu nowej grupy poswieconej
grom komputerowym. Takim bardziej 'do myslenia', np. strategicznym,
symulacyjnym, itp... Tzn. chodzi mi o porady typu 'jak przejsc dalej',
ale takze, jak zrobic, aby cos zadzialalo, czyli porady 'techniczne'.

Co Wy na to?

Michal Wisniewski misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl