Re: Internet via radio

Autor: Tomasz Brykner (bryknert_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 22:58:05 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

>[...]
> zalezy czy w twojej okolicy dziala bramka radiowa. w lublinie dziala takowa
> (hm... komputer na ktorym toto dziala stoi jakies 60cm ode mnie ;))) ) i
> nawet pare osob z tego z powodzeniem korzysta.
> karpio

Dzieki Karpio. Dzieki Tobie wstapila we mnie nadzieja. Ale coz, do Lublina z mojej
kochanej Lodzi troche daleko i nie doplyne _;). Byc moze i u mnie cos takiego dziala -
na raie nic jednak o tym do mnie nie dotarlo. Czas zaczac poszukiwania.

Tomek BRYKNER.                  |
e-mail:bryknert_at_snack.p.lodz.pl |