Re: Jaka plyta 486 ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 16 Jun 1996 - 12:10:39 MET DST

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: > 33 16 16 16 11 8
: > 50 25 16 21 13 11
: > Hm, troche brakuje do teoretycznych 133MB/s przy 33MHz.
:
: mi nie brakuje. zauwaz, ze aby cokolwiek wyslac procesor musi wykonac
: dodatkowo no powiedzmy przynajmniej jeden rozkaz.
Przy REP MOVS nie ma dodatkowego rozkazu, a tak bym wlasnie testowal.
Jeden rozkaz to 1-2 cykli 486, a przy Pentium moze nawet 0 (zrownoleglenie)

: > Z VLB problem jest taki, ze dosc czesto to NIE dziala...
: to zalezy od ilosci pieniedzy jakie sie wydalo na karty i plyte. ja jakos
: nigdy nie mialem z tym problemow - wystarczylo nie oszczedzac tych 200-300
: tys...

Moze po prostu Tsengi akurat dobrze wspolpracuja z ASUSami. Testowales
cosjeszcze? Faktem jest, ze w pozniejszym okresie VLB dzialalo lepiej
niz na poczatku.

Jarek.