Re: Jaka plyta 486 ?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 15 Jun 1996 - 16:17:20 MET DST

> 33 16 16 16 11 8
> 50 25 16 21 13 11
> Hm, troche brakuje do teoretycznych 133MB/s przy 33MHz.
> Ale od transferu do efektywnej predkosci video troche daleko.

mi nie brakuje. zauwaz, ze aby cokolwiek wyslac procesor musi wykonac
dodatkowo no powiedzmy przynajmniej jeden rozkaz. a to zabiera calkiem sporo
czasu i stad wyszlo tyle co wyszlo. dziwi mnie natomiast wynik s3 - mi
wychodzilo dokladnie odwrotnie - zawsze tseng byl szybszy w tej akurat
operacji i wszelkiej masci wintachy, 3dbenche, winbenche etc. potwierdzaly
to.

> Z VLB problem jest taki, ze dosc czesto to NIE dziala...

to zalezy od ilosci pieniedzy jakie sie wydalo na karty i plyte. ja jakos
nigdy nie mialem z tym problemow - wystarczylo nie oszczedzac tych 200-300
tys...

karpio