Re: Jaka plyta 486 ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 01:55:27 MET DST

On Wed, 12 Jun 1996 22:18:02 +0200 Pawel Sikora wrote:

>SP3 ma jedna wade - tylko dwa sloty na simmy.
>Otoz jest dostepna SOYO z identytcznymi parametrami za ca. 2.7 mzl
>majaca cztery simmy, oczywiscie 1VLB+3PCI+EIDE(PIO4+DMAF),i do tego tak
>zgodna z SP3, ze znajomy wprogramowal do Flash-Epromu bios od SP3.

dlaczego OCZYWISCIE?

wszystkie plyty, ktore mialy rownoczesnie VLB i PCI w testach PC-Labs
wypadly slabo w porownaniu z lepszej marki plytami "czyste" PCI.

moim zdaniem jest sens je kupowac jedynie w przypadku gdy ktos koniecznie
musi przerzucic rowniez jakas plyte VLB zamiast sprzedac ja ze stara MB

Grego