Re: Pomocy z OS/2

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 23:19:19 MET DST

froelich_at_phys.uni.torun.pl (Wojciech Froelich) wrote:

>Maciek Babcia Dobosz (maciek_at_oeiizk.waw.pl) wrote:
>: Czesc
>:
>: Mam straszna prosbe.
>: Posiadam instalacyjnego WARP-a na dyskietkach.
>: Padla mi nieodwracalnie druga z nich.
>: Czy ktos moglby mi ja podeslac?
>: Z gory dzieki.
>:
>:
>: Zdrowko
>:
>: Maciej Babcia Dobosz

>No ladnie; jesli ma sie instalacyjnego Warpa na dyskietkach, to po padnieciu
> [...]

No bardzo ladnie. Ja na przyklad kupilem WARPa jak najbardziej
legalnie, tyle ze w Nashville, TN, USA. I po powrocie do Polski w
razie klopotow mam sie Twoim zdaniem tam pofatygowac? Czy moze szukac
kto z dystrybutorow w Polsce laskawie mi pomoze?

Z daleka widac jak komuna wyprala Ci mozg. Kazdy to wg Ciebie
potencjalny zlodziej, kretacz i oszust nie?

Zal mi Cie...

Jurek