Siec bez kabla

Autor: Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 18:07:20 MET DST

Czesc

Jezeli ktos moglby mi podeslac schemat jakies karty radiowej do PC razem
z schematem jakies prostej radiostacji - dzialajacej na czestotliwosciach
CB - choc to juz jest mi mniej potrzebne - ale potrzebuje schematu takiej
karty, lub modemu packet-radio (wolalbym karty bo szybsza) z wykazem
elemntow to bylbym bardzo wdzieczny - tak nawiazujac do listow jakie tu
sie pojawily na temat tego typu urzadzen to nie piszcie ze nie czesci ze
potrzebny specjalistyczny sprzet itp. bo tym to sie zaczne martwic jak
bede mial schemat z wykazem elementow.
Dlatego jezeli ktos ma takie cos i nie jest to objete zadnymi prawami
autorskimi to niech mi podesle.

        Z gory dziekuje
                Marek Sztukowski
        e-mail: sztukows_at_andante.ae.katowice.pl