Re: Czy juz czas na Netscape 3.x ?

Autor: Bohdan Horst (nexus_at_iflx.physd.amu.edu.pl)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 16:03:40 MET DST

Tomasz Go=B3=EAbiowski wrote:
> Netcsape jest po prostu najwygodniejsza i najbardziej elestyczna
> przegladarka i to tyle. Mniej wiecej tak, jak nic nie przebije Nortona =
> szybkosci i wygodzie kopiowania kasowania plikow, zakladania katalog=F3=
> itp.
W kwestii formalnej: ja juz od dawna przestawilem sie na Dos
Navigatora (podobnie, jak i wiekszosc moich znajomych). niby to samo
co norton, a znacznie przyjemniejsze, szybsze, ma duzo wiecej opcji,
no i jest programem typu shareware :)

pozdrawiam =

-- =

| irl: Bohdan Antoni Horst | e-mail: nexus_at_irc.pl |
| irc: Nexus | http://iflx.physd.amu.edu.pl/~nexus |