Re: ******** Dysk MFM 20 *********

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 14:12:28 MET DST

ankry_at_mifgate.pg.gda.pl (Andrzej Krzysztofowicz) wrote:

>Jezeli masz kontroler od XT, to nic w BIOSie nie musisz ustawiac.

Tak, ale za to trzeba ustawic jumperki na kontrolerze. I przeplot
wychodzi maksymalnie 1:3 - czyli transfer pokazywany przez
 SI ok. 170 kB/s

> Jesli nie
>masz innego dysku, to w setupie ustawiasz, ze nie masz zadnego dysku :)
>Co innego, jezeli masz kontroler od AT. Ale nie udalo mi sie takiego
>uruchomic z plyta >286.

Z 386 SX uruchamialem - dyski ST225 i ST251. Moze nie zrobiles
niskopoziomowego reformatowania ?

>Za to jest inny problem: Moze ci nie dzialac z nim wspolczesny kontroler
>dyskietek. Musialbys tez miec od XT...

Czy kontroler XT bedzie dzialal z a) czyms lepszym od XT
 b) flopami innymi niz 360k ? - mam watpliwosci. Poza tym
kontroler dyskietek nie ma absolutnie nic wspolnego z
kontrolerem HD poza tym, ze czasami sa na jednej karcie.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl