Re: Ruchome GIF-y

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 22:05:24 MET DST

>Nie zagladalem pod wskazany adres, ale zapewne chodzi o aplet w javie.
> Z samym gif-em ma zapewne tyle to wpolnego, ze poszczegolne ujecia
>skladajace sie na sekwencje animacji sa wlasnie w formacie gif.
>
>kloczek
No to najpierw sprawdz. Wiem, ze to zabrzmialo brzydko ale mnie od
upalu boli glowa.
Animowane GIFy sa mozliwe do zrobienia tyle ze do wyswietlenia
potrzebna jest Netszkapa 2.02 (moze i 2.0 wystarczy)

Jak ci sie nie chce sprawdzac pod podanymi adresami to sprawdz
u mnie http://chemeng.p.lodz.pl/

Romek