Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 15:44:50 MET DST

Dnia Tue, 11 Jun 1996 14:07:48 +0200, Robert Falewicz
<falewicz_at_astro.uni.wroc.pl> napisal :

>Czy jest mozliwe uruchomienie dosu, bez wchodzenia do W95 ? Oczywiscie
>wiem o klawiszu F8, ale nie odpowiada mi to ! Moze cos w rodzaju menu
>jak w dosie 6.22 ? Pomozcie !
>
>Z powazaniem
>Robert Falewicz

Jest taka mozliwosc choc nie wiem czy Cie usatysfakcjonuje. W katalogu
glownym (np. C:\) masz plik msdos.sys z atrybutami
ReadOnly+System+Hidden, ktory jest zwyklym plikiem tekstowym. W tym
pliku jest zapisanych kilka opcji, ktore sa wykorzystywane podczas
bootowania systemu i tak np. (1 - TRUE, 0 - FALSE)

BootMenu=1 - pokazuje Ci sie menu (jak F8 tylko zawsze)
BootMenuDelay=5 - ile sekund bedzie sie wyswietlac
BootMulti=1 - mozesz bootowac stary system
BootGUI=1 - po zakonczeniu config.sys i autoexec.bat uruchamiane sa
Win95, jesli masz tam zero to dostajesz prompt
BootKeys=1 - czy podczas bootowania udostepniane sa klawisze funkcyjne
(np. F8 - choc nie jestem do konca pewien)
Logo=1 - czy ma sie pokazywac logo win95

Przepisalem to z mojego msdos.sys, a uzyskalem dzieki programom
WinHacker i TweakUI (ten jest z PowerToys). Jesli chcesz to moge Ci je
podeslac mail'em.

PS
Przed edycja musisz attrib -r -h -s msdos.sys

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)