Re: Pomocy z OS/2

Autor: Maciek Babcia Dobosz (maciek_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 15:35:45 MET DST

Wojciech Froelich wrote:

> No ladnie; jesli ma sie instalacyjnego Warpa na dyskietkach, to po padnieciu
> jakiejkolwiek zazwyczaj idzie sie do sprzedawcy i prosi o wymiane.
>
> Oczywiscie jezeli jest sie legalnym posiadaczem Warpa.
>
> A jesli nie, to nie ma co liczyc na pomoc legalnych posiadaczy, ktorzy
> musieli wybulic :(((((
>
> Frel

WARP ktory posiadam jest w 100% legalny.
Problem w tym, ze dostalem go ladnych kilka miesiecy temu w
prezencie i nie wiem nawet gdzie byl kupowany.
Nie pamietam tez kto mi go dal (male sledztwo wykazalo, ze to szef
mi go dal ale od kogo on to dostal to tez nie pamieta).
Nie wiem wiec do jakiego dystrybutora zwrocic sie o pomoc,
dlatego pisze na liste.

Pona wiam prosbe

Zdrowko

Maciej Babcia Dobosz