Re: Gielda wroclawska - ostrzezenie

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 19:18:54 MET DST

Ewa Golenko (ewaewa_at_manager.ae.wroc.pl) wrote:
: Chcialbym ostrzec wszystkich przed oszustami na gieldzie wroclawskiej.
: Ostatnio kupilem tam plyte glowna (z gwarancja oczywiscie). Jak sie
: bardzo szybko okazalo na plycie byl plastikowy cache ...
: Kiedy poszedlem wymienic ta plyte panowie powiedzieli, ze plyta jest
: sprawna (tzn dziala) a pamiec cache jest (tzn sa kosci na plycie ...).
: Powiedzieli, ze pieniedzy mi w zadnym wypadku nie oddadza, co najwyzej
: moga mi wymienic (za doplata oczywiscie) plyte na inna ...
: Poniewaz nie mieli zadnej innej plyty, ktora do czegokolwiek by sie
: nadawala upieralem sie przy zwrocie pieniedzy, ale panowie powiedzieli,
: ze stac ich na strate paru klientow.

Zglos sie do mnie - bedziemy tak dlugo wymieniac padniete plyty az
Ci oddadza pieniadze....

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |