Re: AMD K5-90

Autor: Verx (kalitar_at_telbank.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 15:30:35 MET DST

On 5 Jun 1996 09:41:28 GMT, Jaroslaw Wojtowicz
<inf33853_at_syriusz.cs.put.poznan.pl> wrote:

>Czy ktos moze wie ile powinien miec MFLOPS'ow K5-90?
>Testowalem go za pomoca Wintune95 i wykazal mi on 24MFLOPS.
>Pentium 90 ma okolo 48-52 MFLOPS i w zwiazku z tym zastanawiam
>sie czy wszystkie procesory tego typu maja takie slabe osiagi w
>zmiennym przecinku czy tez mam jakis walniety procesor.
>
>Jarek

Jak wskazuje ponizsza tabelka powinien miec 28 MFlops. Zarowno
AMD 5K86 jak i Cyrix 6x86 sa slabsze od Pentium w obliczeniach
zmiennoprzecinkowych (w wypadku cyrixa mozna to nieco usprawiedliwic
nizszym taktowaniem zegara w porownaniu do odpowiadajacego mu
pentium).

AMD 5K86 75mhz 152 MIPS 20 MFlops

AMD 5K86 90mhz 186 MIPS 28 MFlops

P.S. Tabelka jest wzieta z comp.sys.ibm.pc.hardware.chips, a wyniki
sa chyba dobre, bo nikt nie mial tam do nich zadnych obiekcji.
Lukasz Kalita
kalitar_at_telbank.pl
verx_at_herkules.vlo.ids.gda.pl