Re: Jest jakas dobra firma?

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 14:11:52 MET DST

On Fri, 7 Jun 1996, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. wrote:

> [ciach]

> Strzez sie jak ognia firmy TECHMEX obecnie SSI (w szczegolnosci oddzialu z
> W-wy - serwisant p. Robert Pasternak *jest specem od wszystkiego: drukarki,
> komputery*). Maja serwis w calej polsce ale w Warszawie daja ...... ciala. :-)))
> Co do pytania to moze ComputerLand. Maja serwis w calym kraju, niezly serwis
> (choc i im zdarzaja sie niezle wpadki) - maja jedna sporowa wade:
> sa bardzo drodzy - w zaleznosci od poziomu wyksztaklcenia serwisanta za
> dodatkowe uslugi trzeba placic nawet 400 DM / 1 roboczogodz. + VAT.

> [...]

ComputerLand ???
Moim zdaniem bardzo przyzwoita firma ale dosyc droga. Sprzedaje markowy
sprzet, widac po niej zaangazowanie w to co robi i raczej jak cos zrobi
(np. siec) to b. porzadnie. Widzialem wiele sieci ale zadna nie wygladala
tak ladnie i byla taka trwala.No i certyfikat AT&T od reki. Akurat ta co
widzialem byla zrobiona przez
ComputerLand Krakow. Mam o nich dobra opinie ale to tylko moje skromne
zdanie.

Pozdrawiam.
Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl