Re: S3-868 Expert Color - help !

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 13:27:20 MET DST

On 5 Jun 1996, Jacek Osiecki wrote:

> Po prostu masz cienki monitor - karta wlacza wysokie odswierzanie, a
> monitor nie wydala, w zwiazku z czym bawi sie w power saving ;). Wskazuje
> na to tez to, ze z innym monitorem jest all ok.
>
> Rozwiazanie: uruchom Windoze w trybie awaryjnym, kliknij na desktopie
> prawym klawiszem, wybierz Wlasciwosci, a tam gdzies powinna byc
> czestotliwosc odswierzania - zmien na jakas mniejsza ...

wlasnie to nic nie daje! moge dac chocby 1024x768x256 nawet w interlace,
i tak sie wiesza CALY SYSTEM ! jakby tylko monitor sie wieszal to by sie
system dalej ladowal...

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio mail: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_eleet.iele.polsl.gliwice.pl |
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |