Re: Uff, jak goraco....

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Jun 1996 - 08:47:49 MET DST

Rafal Bulacinski <rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl> wrote:

>W celu ukniecia dyskusji i porad typu: "wyrzuc
>DOSa i Windosa", "wyrzuc AMD-ka" postawie konkretne pytania:
:)))))

>1. Czy uklady tego typu wytrzymuja tak wysokie temperatury?
nie mam zielonego pojecia. juz zapomnialem, ale krzem moze pracowac
w temp max. 200 stopni C (moge sie mylic). temperatura radiatora jest
oczywiscie nizsza.

>2. Czy urzytkowanicy Intel Pentium spotkali sie z podobnym zjawiskiem?
tylko w b.gorace dni, ale dalo sie utrzymac palec na radiatorze. zegar 133
bez podkrecania.

>3. Czy mozna zasugerowac, ze AMD w pewnym stopniu jest zoptymalizowany pod
> katem kodu 32 bitowego i "meczy" sie straszliwie z 16 bitowym? (procesor ma
> wiatrak, wiec jest chlodny, a przez stabilizator plynie wiekszy prad....)
nie mam zielonego pojecia.

>PS. W poprzednio opisanym problemie pomoglo wyjecie i wsadzenie kosci flash
>BIOSa. Tylko i az tyle....
>
>Z plytowym POSTrowieniem,
>
>rafal bulacinski rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl

z termicznym term-zdrowieniem :)