Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 04 Jun 1996 - 08:44:52 MET DST

>PS. Czy komus kiedys udalo sie dodzwonic do supportu M$. Bo ja ani w Polsce
>ani w US nie moglem sie dobic. Jezeli tak to po drugie, czy ktos uzyskal
>sensowna pomoc zakonczona rozwiazaniem klopotow?
>Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl

Mnie sie udalo dodzwonic i rozmawiac (trzeba niec na podoredziu numer licencji)
Problem z brakiem CTRL Shift + jako klawiszowego skrotu do wprowadzania
gornych indeksow w Wordzie 2.0c PL nie udalo sie rozwiazac.
Ten skrot zostal "przez pomylke" wyciety i rozmowca nie wiedzial
 czy kiedykolwiek bedzie patch do jego przywrocenia.

Romek