Re: Pomocy! Ustawienia BIOS kasuja sie przez noc.

Autor: Arek Chojnacki (BVSS34A_at_prodigy.com)
Data: Wed 29 May 1996 - 03:14:01 MET DST

Mialem taki przypadek z plyta 486 zmienialem kilkakrotnie baterie i nic
okazalo sie ,ze na plycie glownej podlaczenie bateri do plyty glownej
bylo przesuniete o 0.01mm wystarczy. Rada zmien baterie albo ustaw na
baterie zewnetrzna jezeli to nie bedzie chodzilo to poradz sie dobrego
elektronika
co masz z tym fantem zrobic(ja sie na tym nie znam i nie wiem czy
bedziesz mogl taka plyte naprawic).