Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 03 Jun 1996 - 17:16:43 MET DST

khc_at_hq.pm.waw.pl (Krzysztof Halasa) wrote:

>Tia... Ostatnio dostalem CDROMa, na ktorym jest napisane, ze jesli mam W95
>to mam tego CDROMa po prostu wlozyc do napedu i zainstaluje sie samo...
>Ciekawe - moze mozna takze zrobic taka dyskietke zawierajaca program ktory
>uruchamia sie automatycznie po _wlozeniu_ jej do napedu (ew przy pierwszym
>dostepie do tej dyskietki)...

Jednym z wielu powodow, z powodu ktorych wyrzucilem z dysku W95 jest
wlasnie to automatyczne uruchamianie CD-ROMa. W moim napedzie
z reguly zawsze siedzi cos ostatnio uzywanego. Diabli mnie wzieli przy
plycie z INFO-LEXEM - przy kazdym wlaczeniu lub resecie komputera
bydle automatycznie uruchamialo instalacje na twardy dysk !

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl