Re: ELSA WINNER 2000 AVI

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Mon 03 Jun 1996 - 17:24:57 MET DST

On Mon, 3 Jun 1996, Piotr Biedacha wrote:

> Czy ktos slyszal o tej karcie i ma z nia mile/niemile doswiadczenia?
> dod. jej ceny oraz porownanie z innymi podobnej klasy.

U nas w pracy sa wlasnie Elsy winner tyle ze /pro a nie avi
Pracuja w konfiguracji dwukartowej w Microstation dla dos. Zadnych problemow
nie sprawiaja, z tym ze nie wiem jak pracuja pod windows - poprostu nie
zinstalowane.
Na serwerze jest zainsalowana Elsa Gloria (nie pytajcie po co, bo nie wiem)
pod NT i daje sobie bardzo dobrze rade.
Tomek