Re: procesory amd 5x86

Autor: Piotr Malicki (bain_at_ternet.pl)
Data: Mon 03 Jun 1996 - 15:00:41 MET DST

--
                      |------------------------------------|
|---------------------|       mailto:bain_at_ternet.pl        |
|   Peter Cheater     | http://zodiac1.mimuw.edu.pl/~kzych |
|---------------------|------------------------------------|
> KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote in article
<A059043B1E_at_golem.umcs.lublin.pl>...

> juz raz wymienialem przy okazji amd k5, ale widze, ze sa upierdliwcy
ktorzy
> nie wierza ;) wiec prosze:
>
> w32s pod windowsami
> manifest z qemm75 (wyklada sie przy testowaniu sieci)
> emstest
> checkit pro
> pare gierek sie kaszanilo (nie pamietam jakich)
> sysinfo, checkit itd podaja procesor 386
Malo tego... Niektore programy po rozpoznaniu NexGen-a jako 386 w ogole
odmawiaja instalacji tlumaczac sie za slaba konfiguracja.
Sprobujcie np. Pitfall dla Win95
Procesorkowi brakuje poza tym oczywiscie jednostki zmiennoprzecinkowej...
a to tez jest duuuuuzy minus (przynajmniej dla mnie).
Moj qmpel qpil sobie NexGena od Optimusa (wiem, ze komputerki Optimusa to
badziewie) ale chlopak po wywalil mase kasy na ten sprzet,i teraz bardzo
zaluje ze wszedl w tego NexGena jak ppolowy rzeczy nie moze odpalic....
greetz
--