Re: Zupelnie inne programy (Bylo Re: Psy wieszane na userach W95..)

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 03 Jun 1996 - 13:20:09 MET DST

On Mon, 03 Jun 1996 11:04:35 GMT, Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:

>Gdybym pisal system z zalozenia przeznaczony do tlumaczenia na inne
>jezyki, staralbym sie wyrzuc WSZYSTKIE komunikaty do jednego
>pliku danych, a w procedurach wywolujacych z zalozenia
>przewidzialbym obsluge komunikatow o zmiennej dlugosci - zeby

  Aaaa, tu juz zupelnie co innego - ja tez sie dziwie rozrzuceniu
komunikatow po wszystkich plikach - ale, jak juz mowilem, to zupelnie
inna historia ;)

P.S. Wlasnie obcinam ogonki we wszystkich komendach DOSowych z Win'95 -
     przy okazji, co za idiota uzyl polskich czcionek w HIMEM.SYS ? Na
     kogo oni licza? Ludzi z Herculesem i zmienionym ROM-em ? ;)

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|