Re: PC a sterowanie urzadzeniami tech.

Autor: PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 01 Jun 1996 - 21:27:02 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
>ten, jak i kilka innych maili z propozycja uzycia "RS jako uznanego
>standardu" zmuszony jestem uznac za nie tyle moze bledne w ogolnosci,
>co blednie skierowujace pytajacego na sciezke, ktora jest tylko jedna
>z mozliwych i w dodatku, w wiekszosci przypadkow daleka od optymalnosci.
[ciach]
>Cholera, ale sie rozpisalem...
[..]
>ale ostrzegalem przeciez ze to temat-rzeka.
Fakt,rozpisales sie :)
Co do RS'a to pelna zgoda,faktycznie jest uzywany obecnie raczej do
przesylania danych niz sygnalow.Ale z pytania autora tak naprawde nie
wiadomo o co chodzi (co napisalem w pierwszej odpowiedzi,ktora miala
byc raczej zartobliwa zacheta do uscislenia w czym rzecz).
Dlatego tez podalem RS'a jako najprostsze rozwiazanie do najprostszych
przypadkow KOMUNIKACJI PC z dowolnym urzadzeniem.
A co do przesylania sygnalow,rozwiazan jest masa,wszystko zalezy co
chcemy z czym podpiac,jakie sygnaly sa nam potrzebne etc.

P.S. Wydaje mi sie ze az do momentu uscislenie pytania,dyskusja nie ma
wiekszego sensu :)

Pozdrawiam

Adam Fiuk (IRC,mud: PAyMoN)
mailto:paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl