Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Fri 31 May 1996 - 15:59:45 MET DST

On 31 May 1996 12:46:02 GMT, kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz
Kloczko) wrote:

>Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
>[..]
>: Takie systemy w Polsce skladaja widocznie.........
>: Ja isntalowalem sobie win95 i office 95 sam, i co ? I nic, chodzi.
>
>A jak wytlomaczysz cos co obserwoje od pewnego czasu. Znalezienie maszynki
>na ktorej Linux ma problemy jest coraz ciezsze lub to, ze na maszynce na
>ktorej win* ma problemy, Linux chodzi bez problemow (w przewazajacej liczbie
>przypadkow, bo czasami faktycznie bebechy PC-ta sa uszkodzone). W odwrotna
> [...]
No nie mam pojecia. Wszyscy moim znajomi ktorzy zorbili sobie
upragrade z cd-rom z win 3.x do win95 zrobili to dobrze i bez
problemowo. I zaden z nich nie jest zwiazany z jakas nauka komputerowa
tylko sa lekarzami czy urzedasami.
Satd dziwie sie na te czeste owpwoiescie jaki to horror instalowac
win95. Jedyny dobry argument jaki slyzalem preciw win95 to Gregorio
ktory napisal o popieraniu monopolu. Tui sie zgadzam bo to jak
hodowanie sobie weza boa.....

__Slawek Duchnowski_