Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 14:46:02 MET DST

Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
[..]
: Takie systemy w Polsce skladaja widocznie.........
: Ja isntalowalem sobie win95 i office 95 sam, i co ? I nic, chodzi.

A jak wytlomaczysz cos co obserwoje od pewnego czasu. Znalezienie maszynki
na ktorej Linux ma problemy jest coraz ciezsze lub to, ze na maszynce na
ktorej win* ma problemy, Linux chodzi bez problemow (w przewazajacej liczbie
przypadkow, bo czasami faktycznie bebechy PC-ta sa uszkodzone). W odwrotna
stone czegos takiego przynajmniej osobiscie nie zaobserwowalem (tzn. *win
chodzi, Linux nie). Ciekawy jestem jak w takim kontekscie wyglada porownanie
OS kontra win*.

?????

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl