Re: Moj modem (Pomocy)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 00:16:29 MET DST

"Rafal Baczkowicz" <rafal_at_silesia.pik-net.pl> wrote:

>Posiadam modem wewnetrzny Zoom Comstar 28800 voice/fax/modem.
> [... ...]
>Podobno maja oni modem 28800 takze nie powinno byc takich problemow.

Dowiedz sie, jaki - jakiej firmy. Byc moze chodzi na protokole V.FC
a nie V.34 - wtedy nie +ms=11... tylko +ms= ( siedemdziesiat_iles
 - gdzies wtrynilem ksiazeczke)

>Probowalem juz wszytskiego. Jedyna komenda kotra pomaga to
>at +ms=11,0,24000,24000. Mozna sie wtedy zalogowac ale
>polaczenie jest bardzo slabe i wbrew pozorom WOLNE :((

Moze to wina czegos dalej, np lacza Twojego providera z NASKIEM,
a nie akurat modemu ?

>Mozna tez laczyc sie na 14400 ale chodzi mi o to zeby bylo jak najszybciej
>gdyz po to kupilem 28800.
>Modem ma ustwienia fabryczne takie aby wszytsko odbywalo sie automatycznie
>speed,protocol itd. Zauwazylem takze ze przy laczeniu sie
>bez komend at pokazuje sie napis CONNECT 26400 i PROTOCOL: NONE

Sprobuj wymusic komendami polaczenie w trybie korekcji bledow - moze
to cos da.

>o polaczeniu 28800 nie mam mowy (at+ms=11,0,28800,28800)

Jezeli bedzie to dla Ciebie jakas pociecha, to z Telbankiem nie
wyciagam wiecej niz 21600 (ustawienia +ms11 bez ograniczenia
szybkosci w gore i w dol, modem ZOOM V.34 zewnetrzny)
i w dodatku czesto rozwala mi polaczenie.
Dojrzewa we mnie chec sprzedania tego badziewia i
 kupna 'sportka' USR.

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl