Re: A moze WIN NT3.51 workstation ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 00:16:13 MET DST

Tomasz Sokolski <tomsok_at_kaszub.ternet.pl> wrote:

>przysluchujac sie dyskusjom n/t WIN95 doszedlem do pytanka ( dylematu )
>Poniewaz oczywiscie caly soft mam WIN LUB WIN95 compat. , moze
>rozwiazaniem byloby przejscie na WIN NT 3.51 Workstation ??

Moze. Kilku moich znajomych bardzo sobie chwali - w zastosowaniach
stricte biurowych (Word, Excel itp).

>Czy mozna zrobic to bezbolesnie ( mam na mysli "nainstalowanie" nowego
>na stare ) bez koniecznosci backupowania 2,2 GB na jakies zipy czy inne
>jazy ???

Jak najbardziej z W3.11. Z W95 nie probowalem, ale chyba tez.

>I czy to ma sens ??????
Ma, pod warunkiem ze zapomnisz o tak wyrafinowanych peryferiach
jak np. GUS i masz 24 do 32 MB pamieci, bo na mniejszej bedzie
chodzilo duuuuuzo wooooolniej.

>Tylko nie piszczie o Linuxie i OS2 ( z w/w powodow )!

Jezeli masz duzo software pod Win 3.x i malo lub prawie nic pod 95, to

OS/2 wlasnie z w/w powodow moze byc najlepszy.
:-)

pozdrowienia
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl