Re: Info o Attachment w Eudorze Light

Autor: Dariusz Torun (polishemb_at_dial.eunet.ch)
Data: Thu 30 May 1996 - 23:45:31 MET DST

At 03:22 29.05.96 +0200, you wrote:

>Masz NAPRAWDE dziwne wymagania.
>Ostatnia rzecza jakiej moglbym sobie zyczyc w programie pocztowym
>to wlasnie wycinanie tej informacji.

Oj Grego, Grego i to Ty takie rzeczy mowisz /piszesz/KRZYCZYSZ ?
,,Toc zez tymi naszymi komputrami i sieciowiskiem calym'' jest jak z seksem,
normy nie ma, wazne aby zainteresowanym bylo dobrze, a innym nie szkodzilo...

>Tracilbym wtedy kontrole nad tym co kiedy i od kogo (aby podziekowac lub
>opier...) otrzymalem. Patrzylbym tylko jak mi rosnie gora plikow w folderze
>attachment'ow
Masz racje przy zalozeniu ,,typowego'' / o ile cokolwiek mozna nazwac typowym/,
korzystania z mail'a.

A ja sytuacje mam nastepujaca:
oprocz poczty z kilku list,
dostaje ca. kilkadziesiat tekstow maili ,,sluzbowych'', czesc z attachment,
czesc bez,
/a i te zalaczniki w roznych formatach/.
B. czesto musze robic np. tak, ze tresc mail'a nagrywam na dyskietki, a np.
zalacznik
/o takiej samej tresci, tylko juz odpowiednio formatowany/ drukuje lub
wysylam gdzies dalej np. faksem.
Przy duzym ruchu wygodniej byloby zapisywac maila od razu na dyskietki, a
nie bawic sie w otwieranie kazdego maila, sprawdzanie czy jest na koncu
dopisek o zalaczniku, i ew. wycinanie tych trzech wierszy ....

A archiwizowanie tego calego ,,towaru'' jest robione juz gdzie indziej, wg
innych kryteriow.
U mnie tylko pare makr sprawdza sobie pare trywialnych rzeczy i
co mozna to od razu del., a inne wrzuca do kat. archiwum /do kasacji za
zadany czas/

Czuje, ze moje pytanko tak sobie rzucone na liste jest malo ....typowe''
/co do typowosci - vide wyzej/, wiec chyba przesiade sie na Pegasusa,
i po sprawie.
Tylko , ze do Eudorki mam jakis taki sentyment, malo to moze popularne w
dzisiejszych czasach... no ale mam.

>Grego

Tak czy siak,
dzieki za odzew inny, niz tylko ,,wywal toto malomiekie, wez Warp'a'' ;-)
Nie jestem fanem Win-ow ;
a ze OS to sam miod, to tez nie wierze.

Milego jutrzejszego dnia /juz piatek /

Dariusz