Re: Info o Attachment w Eudorze Light

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 31 May 1996 - 15:10:52 MET DST

On Thu, 30 May 1996 23:49:51 +0200 Dariusz Torun wrote:

> [...]
[...]
>,,Toc zez tymi naszymi komputrami i sieciowiskiem calym'' jest jak z seksem,
>normy nie ma, wazne aby zainteresowanym bylo dobrze, a innym nie szkodzilo...

bardzo przytomna uwaga!

>A ja sytuacje mam nastepujaca:
[...]
>wiec chyba przesiade sie na Pegasusa i po sprawie.
>Tylko , ze do Eudorki mam jakis taki sentyment,
[...]

Nie znam Pegasusa dla win, ale pod DOSem mialem o nim dobra opinie.
Eudora natomiast to fajny program, ale raczej nie dla ludzi, ktorzy
maja z poczta elektroniczna naprawde duzo do czynienia.

>Tak czy siak, dzieki za odzew inny, niz tylko
>,,wywal toto malomiekie, wez Warp'a'' ;-)

Akurat tutaj wlasciwie o taka odpowiedz az sie prosi. Twoje problemy
z poczta rozwiazalbym np. ELM'em (jest free, dla unixow i OS/2) + skrypty.
Pod OS/2 mamy swietny REXX, pod unixami jezyki shell'i czy perl (jest
i REXX). Nie znam zadnych narzedzi pod windoze (zwlaszcza free)
umozliwiajacych automatyzacje zadan bez potrzeby bycia programista.

>Nie jestem fanem Win-ow ;
>a ze OS to sam miod, to tez nie wierze.

Nigdy i nigdzie nie twierdzilem ze OS/2 to sam miod.
Ja tylko twierdze ze:
1. Jest lepszy technologicznie od windoze
2. Po pokonaniu nieco wiekszych trudnosci na starcie - jest latwiejszy
   i "mocniejszy" w uzytkowniu.
3. Nie jest prawda ze brakuje na niego aplikacji
4. Nie jest prawda ze nie ma przyszlosci
5. last but not least: nalezy go promowac, kupowac i uzywac dla
   przeciwstawienia sie monopolowi M$, bo kazdy monopol na kazdym rynku
   zawsze skutkuje w coraz gorszych produktach za coraz wyzsza cene

Grego