Re: 2 drukarki

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 16:26:29 MET DST

Eryk Zmurkiewicz (eryk_at_twins.pk.edu.pl) wrote:
: Czy ktos moglby mi odpisac jak podlaczyc 2 drukarki do PC
: ,mam podpiete 2 kontrolery widzi juz 2 lpt ale jak sprawdzam
: na ktorym przerwaniu chodza to pokazuje ze na 7 i nic nie
: mozna wydrukowac ?

Musisz obejrzec ten drugi kontroler, i przestawic przerwanie na 5.
Albo gdzies w programach wylaczyc uzywanie przerwan do drukowania.

Jarek.