ODP: 2 drukarki

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.complex.com.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 19:54:22 MET DST

>Czesc wszystkim ,
>Czy ktos moglby mi odpisac jak podlaczyc 2 drukarki do PC
>,mam podpiete 2 kontrolery widzi juz 2 lpt ale jak sprawdzam
>na ktorym przerwaniu chodza to pokazuje ze na 7 i nic nie
>mozna wydrukowac ?

>eryk

To zalezy czy chcesz aby naraz drukowaly obie.
Bo jesli nie to najlepszym rozwiazaniem jest rozdzielacz
(takie pudelko do ktorego wtyka sie dwa przewody od drukarek laczy
z komputerem a ono samo sie przelacza na wlaczona aktualnie drukarke.)
Nawet mam cos takiego do sprzedania (kiedys bylo mi potrzebne gdy
mialem dwa komputerki i jedna drukarke ale teraz nie)

Andrzej