Re: Listserv settings (pole To: i inne)[Bylo: Delivery...]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 29 May 1996 - 03:05:47 MET DST

On Tue, 28 May 1996 03:04:08 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>On 27 May 1996 22:02:02 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
[...]
>Grego:
[...]
>Czy ja Tobie fachowcowi mam tlumaczyc? Sciagajk sobie poslkie
>newsgroups sam.
Ja wiem doskonale ze to jest do zrobienia.
Nawet gdyby nie istnialy odpowiednie narzedzia potrafie sobie napisac
odpowiednie oprogramowanie sam, lub sciagac newsgroupy pl.* zwyklym
newsreaderem pracujacym w batchu w nocy na unixie mojego prowidera.
Tyle ze ... z wielu powodow (nie bede zanudzal tlumaczeniem)
uwazam moje rozwiazanie za wygodniejsze (zwlaszcza ze wzgledu na szereg
programow ktore mi wspomagaja obsluge poczty, a ktore musialbym dostosowywac
do formatu mesg'ow z usenetu). I chyba mam prawo wybrac: korzystac
z newsgroup czy z mailinglist, w koncu po to wlasnie ktos (czesc mu i chwala) ta bramke zrobil!

>I wtedy sieci neuronowe i dyskusje o etyce nie beda dla Ciebie
>problemem.

Chyba mnie z kims pomyliles: ani przeciwko sieciom neuronowym
ani przeciwko etyce w informatyce - ja nie protestowalem.
Faktem jest, ze kazdy ma inne pojecie na ten temat, co jest juz smieceniem
a co jeszcze nie, na pecet'cie; ale tylko jesli chodzi o TEMATYKE
natomist jesli chodzi o FORME,
  do ktorej zaliczam: kilometrowe cytaty by dodac jedno zdanie,
  kilkunasto/kilkudziesiecio linijkowe .sig'i,
  smieci z M$ Exc ,
  albo (co chyba najgorsze) uuencodowane pliki z programami
  dla JEDNEJ osoby wysylane na liste!
co do tego watpliwosci chyba nie ma,
o czym swiadczy i ponizszy cytat z Ciebie :

>Moj sig sie skonczy z koncem tego miesiaca..

Grego