Re: znowu OGONKI [bylo .sig'i [Bylo: OGONKI !!!!!]]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 29 May 1996 - 03:17:52 MET DST

On Tue, 28 May 1996 09:54:40 +0200 you wrote:

>Ja mam taka beznadziejna sytuacja z brakiem ogonow, nie w systemie tylko
>na terminalu :(

ja tez mam kiepska sytuacje, musze uzywac wloskiej i amerykanskiej strony
kodowej - zarowno DOS jak i OS pozwala uzywac wylacznie 2. Wiec na polska
po prostu nie mam miejsca. Rowniez kiedy jezdze na Unixie mojego prowidera
(przez telnet lub zwykly program komunikacyjny) mialbym oczywiste klopoty.

Dopisuje sie pod tym tylko dlatego, ze ktos zarzucal iz wiekszosc osob
protestujacych przeciwko ogonkom w istocie mogloby je sobie z latwoscia
zainstalowac. Powtarzam raz jeszcze: gdyby istnial JEDEN powszechnie
przyjety standard kodowania ogonkow - moznaby poswiecic czas na obejscie
problemu, natomiast dopoki go nie ma - gra nie jest warta swieczki.

Grego