Re: Mac (Apple) v PC

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 09:36:47 MET DST

Bo ja wiem ? Mam ostatnio okazje pracowac na PowerMacu i musze przyznac z
bolem ze jest to nawet przyjemne (co prawda 32MB RAM). Moze nie jakas extra
predkosc, ale latwosc obslugi to owszem , po ok. 10 minutach mniej wiecej
podstawowe czynnosci nie sprawialy mi wiekszego problemu. Z drugiej strony
stosunek predkosci do ceny znacznie ponizej poziomu procesorow x86
A co do oprogarmowania - 3-5 lat temu to byla prawda, teraz juz chyba nie
Tomek