Re: Program do obrobki plikow *.sp

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 08:04:45 MET DST

>W pliku pierwsza linia to:
>
>PE IR SPECTRUM BINARY 1600 8.00
>
>dalej nastepuje naglowek danego pomiaru (w stylu: data, godzina, kto wykonal, opis proby) a dalej po polu #DATA nastepuje ciag danych
>(niestety juz binarnie).
>Sprobuje znalezc gdzies programy, ktore mi poleciles (chociaz nie wiem czy to bedzie to).
>
> Krzychu
>--

To mi przypomina dane zrzucane przez spektrofotometr.
Jesli dane binarne regularnie sie zaczynaja od 512 bajtu to
zaczyna BARDZO przypominac dane ktore kiedys (moze pol roku temu)
przetwarzalem dla kolegi. Te bajty dalej byly zapisane jako reale
wziete tak jak zapisuje pascal. Mam maly programik do ich przetwarzania
na ASCII. Potem mozna wrzucic do Excella.

Romek