Re: problem z GUS'em

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 17:22:29 MET DST

Adam Hernik (adas_at_mikrob.p.lodz.pl) wrote:

> Moze glupie ale takie objawy mialem przy zwartych kabelkach we wtyczce.

Mi tez czasami po przesunieciu komputera pojawia sie bardzo glosny
przydzwiek, ktory po poruszaniu kabelkami znika. Zlacza w kartach
dzwiekowych typu mini-jack stereo sa generalnie do bani, ale niestety
nie ma miejsca na zainstalowanie lepszych. Czasem pomaga tez
ponowne wywolanie programu ultrinit.

Tomek

--
Tomasz Finke