Re: Co si=?iso-8859-2?Q?=EA sta=B3o z rzetelno=9Cci=B9 firm

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 16:48:14 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
: To bardzo proste. Chodzi o to, ze pojemnosc ludzkiego mozgu jest ograniczona.
: Nikt nie moze wiedziec wszystkiego. Jesli czyjas wiedza jest szeroka
: to nie moze byc zbyt szczegolowa, i na odwrot; wascy specjalisci sa ograniczeni
: w swoich horyzontach.

Niekompetencja a niewiedza to pojecia ktore nie pokrywaja sie w 100%.
Problem w tym, ze w w/w firmach nie odpowiadaja na jakies pytanie
"nie wiem" tylko mimo, ze nie wiedza nic na dany temat to mimo wszystko
cos tam wciskaja klientowi i gadaja bzdury.

: Na przyklad dyskietki 3 1/2 cala Czy potrafisz zaformatowc dyskietke
: 1.44 (czyli HD) na 720 KB ?? Sa przeciez jescze komputery, ktore nie
: czytaja 1.44 MB i jedyna metoda przenoszenia danych jest posrednictwo
: dyskietki 720 KB, ktora kazdy PECET z napedem 1.44 przeczyta.
: Jesli mi napiszesz jak to sie robi to mozemy dyskutowac o zakresie
: wiedzy ludzi w firmach komputerowych.

Momo, ze to nie do mnie to powiem, ze mogles wymyslic cos lepszego.
Wystarczy: format /?
i masz wszystko napisane jak byk jak to zrobic.

--
maf