Re: Mac (Apple) v PC

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 14:30:10 MET DST

Hej,

  Gdybym mial kase na Maca i kase na pare potrzebnych mi programow /edytor
tekstow, cos do gfx, jakis kompilatorek i pare gierek/ to bym juz siedzial
na Macu. Wg mnie jest to Komputer z prawdziwego zdarzenia, a PC obojetnie
czy od Compaqa, HP, czy samego IBM to kupa elektroniki "wiazana sznurkami".
Poza tym, PC poszedl w takie bagno, ze zrobic tu jakas rewolucje /kiedy SMP
trafi pod strzechy, hm?/ to rzecz nie do przeskoczenia. A taki Apple spoko
przeskoczyl sobie na zupelnie nowa rodzine procesorow i zyje.

  Majac Maca mialbym:
* porzadny komputer
* porzadny i ladny OS
* naprawde dopracowane programy
* wydajny system (calosciowo)

milego dnia zycze
hej

PS. Pisales o EIDE -- skad sie to latajstwo wzielo? Ano, bo trzeba cos bylo
zrobic z rewelacja sezonu '80 IDE. I tak sie to wszystko ciagnie. Jak flaki
-- ale juz niedlugo wkroczymy w XXI wiek razem z Win99, ktory bedzie mial
jeszcze bardziej 3d przyciski. Ot zmiany.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5