Re: Mac (Apple) v PC

Autor: Piotr Malicki (bain_at_ternet.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 12:56:39 MET DST

Tomasz Sokolski wrote:

> Ludzie,
>
> Mam kilku znajomych, ktorzy pracuja na Mac'ach.
> Twierdza, ze to jest oczywiscie jedyny na swiecie i najlepszy komputer
> do "grafiki" (pomijam Silicony !! ).
> Ja im na to, ze moze kiedys dawno temu tak bylo.
> Teraz przy pentiumach i szyblich dyskach EIDE, juz nie!
> Ale caly czas slysze, ze MAc jest o "niebo" lepszy od PC.
> Slusze,ze wszystkie "profesjonalne" ( typu freehend, czy ilustrator,
> quark ) programy graficzne powstaja najpierw na Mac'a a potem na PC.
> Ponad to w wersjach na PC jest pelno bledow.????
> [...]

Zgadzam sie z toba calkowicie. Bardzo duzo uzytkownikow Apple-a
prawdopdobnie juz teraz budzi sie z reka w nocniku przy swoich
"zolwikach" za tysiace dolarow.
Mam u siebie w biurze totalego maniaka Mac-intoshow (mamy pare Mac-ow i
pare PC-tow) z ktorym zawziecie walczylem do pewnego momentu. Otoz kiedy
ow fanatyk Apple-a , po wielu namowach, zasiadl przed Pentiumkiem z
Win95 diametralnie zmienil swoje zdanie co do PC. Cala argumentacja o
przyjaznym , latwym w obsludze ,... Mac-u znikla. Wszystko co mieli do
powiedzenia Macintoshowcy wynikalo w duzej mierze wlasnie z przyjaznosci
ich systemu operacyjnego. Wiem, wiem, ... Win95 ma mase wad, bledow,
niedorobek.. itd. (juz slysze tych od OS-a) ale trzeba przyznac ze jest
znacznie przyjazniejszy od poprzednich popularnych (nakladek, systemow
operacyjnych , itd.). Dzieki temu nawet dotychczasowi uzytkownicy
Mac-ow, chetnie sie przesiadaja na PC.
No coz, PC sa tansze, szybsze i rownie przyjazne jak "Makowki"...na
razie... z kazda chwila moze to wszystko sie zmienic...

greetz

--
|---------------------|       mailto:bain_at_ternet.pl        |