Re: A jednak sie kreci...

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 25 May 1996 - 09:31:00 MET DST

> Hej,
>
> Slowko o smieciach. I mam nadzieje sie strescic. X ludzi juz pisalo
> grzecznie, kulturalnie, ladnie i w ogole to tumankow smiecacych po listach
> /na czele z Gregiem jak sie zdaje/. NIC. Kompletny opor, gadal chlop do
> obrazu, a obraz ani razu. Ja na serio trace cierpliwosc very fast do takich
> przejawow pseudo-inteligentnej egzystencji.
> I o pomaganiu. Jakis czas temu Krzysiek /kir_at_vena.telbank.pl/ posmiecil po
> liscie. BEZ MOJEJ POMOCY /ale nie wiem, czy ktos inny pomagal/ zmienil sobie
> [...]

ok, kurde juz od jakiegos miesiaca nosze sie z zamiarem napisania
krotkiego programiku dla tych wszystkich, co polskie czcionki pisza....
Moze uda mi sie wreszcie w tym tygodniu. Jak napisze, sendne, niech
tylko kto powie gdzie. Znaczy sie program konwertujacy (pod windoze)
standard 1250 (win) na czyste ascii. Literkom polskim obetnie ogonki,
znaczki specjalne zmieni na spacje albo co i po krzyku. OKIE?

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***