Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 24 May 1996 - 23:34:47 MET DST

On Thu, 23 May 1996 15:26:43 +0200 Tomasz Finke wrote:

>Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
[...]
>Zrobilem to umyslnie ;-) w celu podtrzymanie niezwykle interesujaco
>rozwijajacej sie dyskusji.

cholera,
dalem sie sprowokowac

[...]
>Najszybiej oczywiscie steruje sie systemem za pomoca polecen z klawiatury.
            ^^^^^^^^^^^
zgadzam sie calkowicie, sam zreszta w OS/2 uzywam basha (by potem nie mylic
sie w linuxie) i wiekszosc rzeczy robie z linii komend (w oknie tekstowym)

>Mysz generalnie wnosi opoznienia (trzeba odszukac polecenie w menu,
>rozwinac je, wybrac odpowiednia opcje itp.) natomiast sterowanie glosem
>bedzie jeszcze wolniejsze.
[...]

>Hmm.. jakos w sklepach z oprogramowaniem ani w katalogach firm wysylkowych
>przynajmniej w naszym kraju proporcje sa dokladnie odwrotne.

jesli chodzi o firmy wysylkowe to kaz sobie przyslac katalo Indelibile Blue
(przyjmuja zamowienia na katalog [bezplatny!] na swojej stronie www)

>Czyli jest szansa, ze np. Word 9.0 bedzie dzialal na obu platformach.

Jeszcze Bill G. nie zwariowal!
Word (albo jeszcze lepiej - caly M$ Office) pod OS/2 to poczatek konca M$.

mozna liczyc wylacznie na Corela (mam na mysli WP)
i na Lotusa (czyli znow IBM - czarno widze, bo choc Lotus/Nowel/Borland
bardzo nam sie ostatnio niepopisaly, to do szczytow niekompetencji
marketingowej IBMa - daleko im jeszcze brakuje)

Grego