Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 24 May 1996 - 17:11:34 MET DST

> A swoja droga, o ile w Niemczech Vobis to
>podobno solidna firma, to tu przysylaja chlam.

Chyba chodzi o to, ze jak sie sprytne Niemce zorientuja
ze jakis model - zestaw to badziewie i sprzedaz nie idzie,
 to wtedy zapasy magazynowe sa wysylane do Polski.

>Wymiana dysku (na szufladce) skonczyla sie
spaleniem plyty :((( - wiem to od kilku osob.
>*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***

Slyszalem (prosze o potwierdzenie od osob kompetentnych)
ze istnieje kilka systemow "szuflad" o roznym podlaczeniu
kabelkow. Jesli te kilka systemow spotkalo sie w jednej firmie
to rzeczywiscie moze byc horror i zadyma.

Na marginesie:
Poza tym kazda firma sprzedajaca masowo komputry dla
masowego klienta musi sie liczyc z wieksza zawodnoscia
sprzetu.

Z drugiej strony liczy na to ze niefachowy klient jesli mu
komputer szwankuje to wini siebie a nie komputer. Takiemu
zawsze sprzedawca, byleby sie poslugiwal dostatecznie
fachowym i niezrozumialym jezykiem, moze wytlumaczyc ze :
"Ten model tak ma, jak Pan kupowal to Panu mowilismy"

rjz
=========== Informatyka to nauka eksperymentalna ===========