Re: Pomocy! Ustawienia BIOS kasuja sie przez noc.

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 24 May 1996 - 12:40:52 MET DST

Piotr Kozbial (piotrk_at_IBBRAIN.IBB.WAW.PL) wrote:
: Czesc,
: Prosze napiszcie mi co mam zrobic, abym nie musial
: codziennie ustawiac BIOSa od nowa.
:
: Ten horror zaczal sie, gdy wlaczajac komputer
: uslyszalem iskrzenie w wylaczniku. Serce mi zabilo mocniej i niestety
: Windows95 padl pod koniec uruchamiania sie.
[.......opis horroru wyciety ....:]
Dobrze byloby sie przypatrzec temu wylacznikowi albo zasilaczowi.
Mialem podobne problemy ze stara plyta 486 gdy jakis geni(t)alny
electryk grzebal w bezpiecznikach pierto nizej: chwilowe zawirowanie
napiecia mieszalo w CMOSie dokumentnie, nie widzial dyskow itp.
Teraz mam UPS i fachowcy juz nie sa gozni, a i plyta lepsza.
MC