Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_iflx.physd.amu.edu.pl)
Data: Fri 24 May 1996 - 00:47:53 MET DST

On Thu, 23 May 1996, Michal Jankowski wrote:

> Raphael> Uwazajcie na Vobis i Escom !!! Oni zakladaja plaby/nalepki na
> Raphael> obudowe i laczenia hardware'u wewnatrz (nadlewy z gumy).
> Raphael> Zerwanie takiej nalepki/plaby albo nadlewu prowadzi do utraty
> Raphael> gwarancji. Jest to opisane na jakims niepozornym kawalku
> Raphael> kartki.
>
> Warszawski Vobis niczego takiego nie robi.

Ani poznanski ;)

> Raphael> Inna praktyka jest zakladanie passwordu na BIOS-Setup, aby
> Raphael> nikt poza serwisem nie mogl zmieniac ustawien.
>
> Tez nie robia.

W Poznaniu tez nie robia

> Raphael> Testy, ktore przeprowadzilo czasopismo c't pokazuje, ze po
> Raphael> zmianie niektorych ustawien, maszyny odmawiaja totalnie
> Raphael> posluszenstwa.
>
> No, to akurat chyba jest normalne? Ustawisz w BIOSie, ze masz EDO RAM
> i 512k cache i cos tam jeszcze, a naprawde nie masz ani EDO, ani
> cache, ani nic - to chyba dziwne by bylo, gdyby dzialalo?

:))

Pracuje prawie od 3 lat na PC z Vobis-a. Jedyne z czym mialem problem, to
wentylator na procesorze :), komputerek pracuje od roku 24h/dobe. Jest
routerem sieci lokalnej, serwerem ftp, WWW, bootp i czego tam jeszcze.
Chociaz to zwykle 486 z LocalBUS, to transfery danych po Ethernecie ma
blisko serwerow np DEC-a. Poza tym pracuje na tym jak na normalnej stacji
roboczej,to znaczy z GUI (X11, gry, video, co chcecie). Wielkich opoznien
nie ma. (Oczywiscie mam system operacyjny (OS/2) a nie jakis tam badziew
M$)
Z drugiej strony przyznaje, ze np na CD-ROM SCSI, ktory mieli w ofercie
czekalem 1 (JEDEN) rok ! I w dodatku sie nie doczekalem. Serwis jest
niestety zupelnie niewydolny.

Po prostu potwierdza sie stara prawda: TRZEBA PATRZEC CO SIE KUPUJE.
A jesli nie chca pokazac ? Idziemy zwyczajnie do innego sprzedawcy...

pozdrawiam,
            PP

Piotr Pekala, (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Instytut Akustyki UAM