Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 23 May 1996 - 17:47:34 MET DST


mrowieck_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Marcin Mrowiecki) wrote:

>Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl) wrote:
>: Czesc

>: Poszukuje internetowego adresu przedstawicielstwa Vobisu w Polsce lub
>: adresu w Niemczechglownej siedziby.
>: Przez jedna filie stracili u mnie dobre zdanie o nich. Potraktowali mnie jak

>Znajomemu w Krakowie przez 3 miesiace nie byli w stanie dostarczyc
>SoundBlastera ktory mieli w swojej ofercie.

Uwazajcie na Vobis i Escom !!! Oni zakladaja plaby/nalepki na obudowe
i laczenia hardware'u wewnatrz (nadlewy z gumy). Zerwanie takiej
nalepki/plaby albo nadlewu prowadzi do utraty gwarancji. Jest to
opisane na jakims niepozornym kawalku kartki.

Inna praktyka jest zakladanie passwordu na BIOS-Setup, aby
nikt poza serwisem nie mogl zmieniac ustawien. Testy, ktore
przeprowadzilo czasopismo c't pokazuje, ze po zmianie
niektorych ustawien, maszyny odmawiaja totalnie posluszenstwa.

Rafal



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:44:18 MET DST