Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Piotr Malicki (bain_at_ternet.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 19:44:40 MET DST

Marcin Mrowiecki wrote:

> Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl) wrote:
> : Poszukuje internetowego adresu przedstawicielstwa Vobisu w Polsce lub
> : adresu w Niemczechglownej siedziby.
> : Przez jedna filie stracili u mnie dobre zdanie o nich. Potraktowali mnie jak
>
> Znajomemu w Krakowie przez 3 miesiace nie byli w stanie dostarczyc
> SoundBlastera ktory mieli w swojej ofercie.
[ciach]

W ktoryms CHIP-e jakis facet sie zalil ze kupil w Vobisie komputer
z preinstalowanym DOS-em, WIN 3.1 i ... uwaga ....... virusem ... :-)
cool huh?
A tak w ogole to uwazajcie na tych z Vobisu i Escomu
Obie te firmy nadal traktuja Polske jak kraj bialych
murzynow, ktorym mozna wcisnac kazdy chlam.
Wiem o tym, bo jeden znajomy kiedys pracowal w Escomie w
Poznaniu.. Jakie tam robili przekrety z monitorami...
buahahahahhahhhaaa..... :-)))))

anyway... watch it!

--
|---------------------|       mailto:bain_at_ternet.pl        |