Re: UMC i Win95

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 08:01:06 MET DST

PAyMoN wrote:

> Jak juz jestesmy w temacie UMC - czy ktos moze porownac chipset UMC
> dla pentium z innymi chipsetami (a takze konkretne plyty...)
> [...]
> P.S. Slyszalem dwie skrajne opinie:
> 1) UMC dla 486 jest do bani, dla pentium jest o.k.

Jesli chodzi o UMC dla 486 to psioczylem na niego kiedys niesamowicie,
na podstawie doswiadczen z plyta Shuttle HOT-433. Teraz mi przeszlo,
bo znalazlem w sieci upgrade Biosa i nagle sie okazalo, ze wszystko
dziala ! Wszystko oznacza w moim wypadku: Warpa, WWG 3.11 o znacznie
zmniejszonej ilosci GPF-ow i mozliwosc zainstalowania NT 4.0 beta
(tylko zainstalowania, bo z chodzeniem to u niego nie za bardzo ;-)))

--
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl