Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 07:53:12 MET DST

Slawek Duchnowski wrote:

> W normalnym uzywtkoawniu (czyli pelnosprawni ludzie) te cale voice
> recognition mozn sobie w ... wsadzic. Co to za udogodnienie? Na
> poziomie IBM Aptiva? Juz IBM na prawde zgubil poczucie celu...

Gdyby to zostalo szybko spolszczone, to wycielo by M$ z rynku na dlugo,
przynajmniej u nas. Chodzi nie tylko o sterowanie glosem,
ale o dyktowanie tekstu do edytora systemowego i innych aplikacji.
Wiem doskonale, jaka sprawnosc w pisaniu na klawiaturze ma w Polsce
tzw. przecietny personel biurowy, nie mowiac juz o przecietnej kadrze
kierowniczej i twierdze, ze to bylby szlagier.

--
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl