Re: Brak kultury bylo " Animacja"

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 15:06:32 MET DST

Hej,

  To moze krotka historyjka jak poznawalem komputer. Tak to bylo jakos, ze
ja ktos zadal pytanie, a odpowiedz znajdowala sie w ksiazce na stole, to byl
po prostu wstyd. A teraz jakos tak sie porobilo, ze bez zadnego ale leca
teksty w stylu "cos z ta klawiatura mi sie porobilo, nie ma kompletnie
backslasha". Do kazdego takieg inteligenta jak i Ciebie /chodzi o smieci/
kieruje niezmiennie -- RTFM!!! Czy to tak trudno.
  I nie mam sie zamiaru TYLKO i WYLACZNIE dla Ciebie uczyc obslugi
wszystkich maszkar MS, bo TY nie umiesz sobie dac z nimi rady.

  Jak bedziesz mial rzeczywisty problem, to chetnie pomoge, ale jesli sasiad
bedzie brudzil na klatce, to nie bede ja zmiatal za niego tylko go calkiem
zwyczajnie opieprze za nieporzadek.

  Ostatnie juz -- niedlugo sie okaze, to JA jestem winny za bajzel, a nie Ci
co wysylaja. Wysylajacy -- jasne, niewinne ofiary postepu technologicznego,
a ja /z jakas tam wiedza/ niegrzeczny, niekulturalny i w ogole. CHAM!

milego dnia zycze
hej

PS. Juz sie znalazl mecenas, ktory mi krzywde zrobil i nie czyta moich
listow. Na zdrowie.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5